با یک کارت شارژ ایرانسل چند گوشی را شارژ کن!!!!!!!!
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید من قصد دارم این وبلاگ را پر از مطالب داغ کنم.
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 259
بازدید کل : 3109
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1

تکنولوژی روز دنیا
سلام از امروز به بعد این وبلاگ به وبلاگ تکنولوژی روز دنیا تغیر یافت!

 با یک کارت شارژ ایرانسل چند گوشی را شارژ کن!!!!!!!!

با عرض سلام خدمت دوستان

ابتدا باید بگم که من این روش رو 4 بار انجام دادم و 3 بار جواب گرفتم.علت ناکامی اون یک دفعه رو هم عرض می کنم.
1_یک کارت شارژ ایرانسل می خرید.
2_یکی از دوستانتون که ایرانسل داره خبر می کنید.
3_جریان به دوستتون میگید{این کار برای این هست که اگرگوشیه دوستتون شارژ شد و گوشیه شما شارژ نشد به مشکلی بر نخورید و بتوانید پول کارت شارژو ازش بگیرید!!!!!توصیه می کنم این کار رو حتما انجام بدید}
4_شماره ی کارت شارژ رو در هر دو گوشی وارد می کنید اما کلید call رو نمیزنید.دقت کنید که شماره رو اشتباه وارد نکنید!
5_حالا هم زمان کلید call دو گوشی رو بزنید.
6_در این زمان هر دو گوشی شارژ می شود.
نکات مهم:1_بهتره این کار رو روی دو گوشیه یکسان انجام بدید و از یک مارک.{من خودم رویw810امتحان کردم.علت ناکامیم در دفعه ی اول به همین دلیل بر می گرده.}
۷_کلید callحتما باید در یک لحظه فشرده شود.وگرنه یک گوشی شارژ می شود.
۸_مراقب خود باشید که یک وقت از دست دوستتون کتک نخورید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب